Prenss_Annesi 2aydır diyet yapıyordm 6kg verdim ağzımı bi güzel de tuttum vermem gerekn bi 7kilom daha var ama şu sıralar kıtlıktan çıkmış gibi yiyorum çok üzgünm ya durduramıyorm resmen kendimi verdiğimi de alıcam sanki
Hzr28 Prenss_Annesi bende 2aydr diyet yapıyorum 7kilo verdim ama iştah tekrar geldi bekleyeyim önerisi olanları
Ipegim Prenss_Annesi korumaya geç canım alman gerkeen kalori kadar alırsan kilo almazsın örneğin benimki 1700 kalori kalorilerimi yazıyorum yazıo programı var çok güzel
Sema123- Prenss_Annesi biraz kendini sımart sonra tekrar başla o zaman daha sıkı gidiyorsun emin ol 😊
Prenss_Annesi Hzr28 aynı benmde canım sen neler yaptın öneride bulunurmusun bana çok iyi gdyordm bnde nolduysa oldu😒