Minikfarecik maaşınız tam olarak yattıysa iade ediyorsunuz ya da onlar geri alıyorlar. Nasıl oluyor bilmiyorum ama para bizim olmuyor onu biliyorum 😅😅 aday öğretmenim ben. Heyet raporum var. Maaşımı tam alıyorum, her ay rapor için 3112 tl de para yatıyor ptt ye. Almıyorum hiç birini. İlçem senin değil dedi ama nereye yatıracağımı da söylemediler. Sadece dokunma yoksa faizi ile geri alırlar dedi o kadar