YagmurBegum ada0965 cok mu rahatsız ediyor? Ben genelde pek tercih etmiyorum zaten göğüslerim rahatsız ediyor falan.
Demir0101 Hfaa ben srdm bebek ne tefa ck yaslanırsa o trfda mılımlıkde olsa acılma oluyoms daha ck benm solda vardı zaten bu sıpada solda karnm sola yattı ıyıce 😂😂😂
YagmurBegum Aycaelifdfne içimi rahatlattınız çok teşekkürler. Anneme gösteriyorum bak yamukluk var diye annemde sasırdı valla
ada0965 Nehirce nette okudum oluyormuş bazı kisilerde 1 yil sonra geçiyor falan diyenler var Ayy doktor hastane görmek istemiyorum artık nedense...