Merhaba güzel anneler ve anne adayları.. 10 gün önce doğum yaptım ilk iki üç gün sütüm gelmedi sonra gelmeye başladı derken kesilmeye başladı… Sürekli ağlıyorum moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama olmuyor…internette yazan herşeyi yiyorum içiyorum… Çaylar, hurmalar,tahin pekmez…
Ne yapacağımı bilmiyorum yardım edebilir misiniz ?