Bir de sizden ricam bu yazıyı okuyan herkese; lütfen petshoplardan değil sokaktan sahiplenin. İnanın o kadar yardıma muhtaç yitip giden hayvan var ki.. Üreticilere çanak tutmayın. Yavrularınızın annelerini senede belki 7-8kere doğurtuyolar 🥺 ve bunun sonu hayvanın telef olması. biz ordan almazsak müşteri bulamayıp üretim yapmayacaklar.