hunilimomm bende ordan bi kackez alışveriş yaptım fena sayılmaz tombik bebegimin (o zamanlar tombikti) gobusunu az sıkmıştı pijama takımları onun haricinde sıkıntı yaşamadım. Ben genelde zaten pijamalardan çekiyorum 🤷♀️ bel bol olması lazım yoksam kızarıyordu şimdi o kadar değil 😂🤦♀️