Bugün 10 günlük olduk oğlumla 😍 ama çok geriliyor gaz çıkartma da zorlanıyoruz damla vermek istemedim hemen rezene iç dediler iyi gelir bebeğe gaz için dediler ama sizlerin de düşüncelerini tecrübelerini almak istedim ne yapacağız oğlumun gaz sancılarına 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️