Sağlık ocakları yapıyor normalde. En azından bizim ki yapıyordu alıp getir yapalım dedi. Ama rutin kontrolümüze denk geldi. Aldım aşıyı hastanede yaptırdım. Aşıdan sonra biraz hastanede bekledik. Bi sorun olmadı. 3 aylıkken yaptırdık biz de. 4 aylık olacak 25 inde