Kızlar merhaba kızım 1 ay 5 günluk ilk üç gün sütüm gelmedi mecburen mama verdim bir taraftan da emzirdim. Sonra çok şükür geldi humana çay ve semiz otu bol bol su içtim şimdi şükür güzel. 1 ay kontrolüne doktora gittiğimde doktor bir bebeğin ilk ay 800 ile 1 kg arası alması beklenir sizinki 550 gr almış sütünüz mu az dedi lakin o kadar çok ki her sağımda en 90 cc sağıyorum gün içinde en az iki yada üç kez sağıyorum bir de Emziriyorum dedim. Şuan kızım 3400 gr. TIT ve KÜLTÜR testleri de yapıldı herhangi bir alerjisi veya idrar yolları enfeksiyonu var mi diye çok şükür temiz çıktı acaba sütüm mü yaramıyor çok üzgünüm ve acaba bakamıyor muyum diye içim rahat değil. 2 saatte bir emziriyordum 1 saate dusurdum cuma günü itibari ile. Son olarak da 37+1 günlük doğdu kızım beklenen tarihinden 3 hafta önce idi. Okudu iseniz sonuna kadar çok tşk ederim fikirleriniz nelerdir sizce neden az almış olabilir gamzeli kuşum 😔😔😔