MelihAsk28 18 Ekim doğumlu kızım. DAha yeni yeni yürümeye başlayacak kendine tam olarak güvenemiyor elimizden tutmak istiyor ama tutunarak heryere gidiyor. Uykumu başından beri berbattı, ayakta emme,sallayarak uyuma, kucakta ıyuma herşey vardı ama bu ara biraz daha düzene girdi. Eskiden çok sık uyanırdı şimdi daha az uyanıyor. Ek gıdada hiçbir zaman sorunumuz olmadı. Artık herşeyi yiyor iştahı iyi gün içinde fazla emmiyor ama gece sık emiyor. Aktivite olarak oyun oynuyoruz kitap okuyoruz, adım adım setlerini kullanıyorum. Sürekli konuşuyoruz. Anne, baba, dede, nam nam, hav hav, gel gibi birkaç kelime söylüyor. Onun dışında sorduğumuz meyve, hayvan vs hepsini gösterebiliyor. Yakalamacılık çok seviyor, o emeklerken peşinden kovalıyormuş gibi yapınca çok gülüyor. Öyle geçiyor günlerimiz