biraslanannesiii Doğumum Ağustosta oldu ve doğum başvurusunu 30 ekimde yaptım fakat ne süt ödeneği ne doğum parasını henüz alamadım. E devlette ödeme aşamasında görünüyor ikisi de 🤷🏼♀️Ne kadar sürede yatıyor bilgisi olan var mı ?
Gorkemkc biraslanannesiii 2 ay sürede yatıyor e devlette benimde ödeme aşamasında gözüküyordu ama yatmıştı ptt ye sizde bi bakın bence pttye