Arslanmerve Merhabalar, oğlum yeni lokal anestezi ile dikişli sünnet oldu. yeni doğan sünnet olan annelerden tavsiyeleri bekliyorum, nelere dikkat etmeliyim? Çok tedirginim hemen iyileşsin istiyorum, zarar vermekten korkuyorum tek bakıyorum bebişe. Teşekkürler
Arslanmerve Soruya yanıt alamadım, bebeğim çok ağlıyor doktor gerek olmadıkça fitil koymayın dedi ama bugün 2 kere yarım fitil verdim mecburen. Fitilin adı paranox. Çok kullanmanın zararı olur mu? Ayrıca günder 2 kere fucidin krem sürüyoruz 😞