Selam kızlar. Kızım 1 yaş 25 günlük, geçmemeye başlayan alerjisini son birkaç gündür tetikleyen bir şeyler oldu ve yumurta akından şüpheleniyoruz. 1 yaş aşısından sonra başlamıştık. Kızım alerjik olduğu için beslenmede sıkıntılar yaşıyoruz. Acaba 1 yaş sonrası alerji maması kullanan oldu mı tavsiyesi olan var mı? Mama kullanmıyorduk ancak vitamin ihtiyacını karşılaması için kullanmaya başlasam diye düşünüyorum.