Selen21 Bebegim bugun 4 aylik oldu ama 36. Hafta dogmuştu şimdi sorum şu mesela henuz bebegim biseylere uzanmiyor henuz dönmüyor da bunu kiyaslamak icin sormuyorum asıl sorum şu bebek 40 haftada dogunca mi 4 aylik oluyor benim ki ufak mi 4 aylik sayilmaz mi ? Mesela bu gelişimler icin bir kac hafta daha mi beklemem gerekiyor 36 haftalik dogdu icin
Gorkemkc Selen21 hayır canım doğduğu zamandan itibaren sayılıyor erken veya geç bende 35 de doğum yaptım 😊
Ruzgarbaby Selen21 41 hafta doğdu bebeğim 4 aylık ama dönmüyor uzanmıyor henüz onunla alakalı değil canım ya
Tortilla Selen21 premature degılse dogdugu gunden hesaplanır. Ama prematureyse doktor zaten duzeltılmıs yas olarak soyler.
BalarisiYusra Selen21 benim bebeğimde 34. Haftada doğdu normalde doğmasına göre 5 aylık ama 4 aylık olucak gelişimine göre yani 5 aylıkta yapılacak şeyleri yapmıyor henüz bana gelişim doktorum gelişimini doğması gerekene göre hesaplıcaksın demişti çünkü erken doğduğu için anne karnındaki gelişimi tamamlayamıyor ama orta prematüre bebek olarak geçiyor sizinde tam prematüre değil zaten Yapıcak inşallah yavaş yavaş bizde bekliyoruz bakalım 😍 eline doğru oyuncak uzattığımda alıp tutabiliyor ağzına sokuyo ama bişeyi almak için uzanmıyor bizim de daha☺️
Sevocum Öyle hesaplandığını düşünmüyorum. O zaman aşılar kontroller geç olmalı değil mi? Benim bebeğimde 4,5 aylık henüz dönmüyor 37.haftada doğdu. Her bebeğin gelişimi farklı elbette yapacaktır diye düşünüyorum🥰
Aysenes Selen21 benim oğlumda 36 hafta doğdu oda aynıı bi 2 ay 22 günlükken 4 kere ğöbek üstünden sırt üstü döndü doktora gösterdim videoyu dönüyor dedi sonra bidaha yapmak istemedi 🙄 bence bünün pak ayı yok bebekden bebeğe değişiyor
AyCicegi Selen21 benim bebeğimde 4 aylık gününde doğdu henüz dönemiyo ama uzanmaya başlayalı epey oldu. 6 aylık olup dönemeyende var 3 ayında dönende bebekten bebeğe değişir erken doğumla alakalı değil