Arkadaşlar dün akşam sağlık bakanımız duyuru yaptı, yanlış hatırlamıyorsam 5 ülkeye uçak seferlerimizi iptal ettik. İngiltere mutasyona uğrayan virüsün %70 daha hızlı yayıldığını söyledi. Covid 19 bitmeden yeni bir bela daha geldi. Lütfen dısarıya mümkün olduğunca cıkmayalım. Hem bebeklerimizi hem ailemizi koruyalım. Bence dünya daha kötüye gidiyor. Bu 4 5 yıl geçmez diye düşünüyorum.