GozdeMiray Merhaba hanımlar, bebeğim 13 aylık şuan emiyor sigarayı bırakamadım ama hep içim içimi yiyor çocuğumu zehirliyorum diye 🙁 benim gibi olan var mı ?
Muhammedtrn GozdeMiray aynı dert bendede var gebelikte bıraktım doğumdan sonra hemen başladım günde en fazla 5 dal içiyorum! Zıkkım bırakılmıyo 😤 illa bulantı olacak bırakmam için 🤪 acaba süte geçiyor mu Geçmiyor diyenler çok emin olamıyorum
Gamzetrl GozdeMiray malesef ben😓 içim içimi yiyiyo ama yok olmuyo.. hamileyken bıraktım gibiydi günde belki bi tane ama doğum yaptım yine devam nasıl olucak bilmiyorum boyle😥
balyanakannesielif GozdeMiray ben 3 aylıkken başladım Günde 8 9 oluyor benim oğlum 21 aylik su anda 😖
balyanakannesielif GozdeMiray beenim eşim de içiyor o yüzden bırakamadım hamile iken 9 ay içmedim Bi doğurdum resmen sigara istedi canım Eşim çok kızıyor ama Napimmm😑
GozdeMiray balyanakannesielif aynen 9 ay içmedim bende ama tekrar başladım 4 aylıkken 🙁 benim eşim içmiyor çok kızıyor haklı da 🤷♀️
Jrarya Hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım ki asla sigara bırakma yanlısı değildim keyifli benim için kızım 4 buçuk aylıkken başladım günde üç tane içiyorum psikolojik sartlardan günde bir mama bir meme olarak besliyorum şuan 5 buçuk aylık 😞😞😞
Deletedmom324 Hamıle kalmadan once gunde ıkı paket ıcerdım. Sımdı gunde 2 bazen 1 bazen hiç. Bitecek insallah 🙏