Merhaba güzel Anneler. Oğlum 2hafta sonra 6aylık olucak. Yaklaşık iki haftadır tafımlara başladık. Ek gıda için, yulaf unu, bebek irmiği, pirinç unu, keçiboynuzu özü gibi malzemeler aldım. Ev yapımı yoğurt yapıyorum. Yoğurdu bi türlü sevemiyor. Şimdilik, kabak, havuç, patates, muz, armut, yoğurt tattırdım. Üç gün kuralına tam uymadım çünkü herhangi bir reaksiyon yaşamadık. Günde 6/7 mama kaşığı yedirebiliyorum. Püre yapmak istemedim çünkü pütürlüye alışmazsa ilerde yemez diye endişeliyim. Herşeyi haşlayıp çatalla ezip nerdeyse püre kıvamında verdim. Zeytinyağıyla açtım. Fakat bebeğim yutamıyor, öğürür gibi olup ağzını açıp dilini kaldırıyor. Çokda zorlamıyorum ama alışamamasından korkuyorum. Kendisi henüz eline alıp bişeyleri düzgün yiyemiyor, hemen düşürüyor. Blw için erken diye düşünüyorum, desteksiz oturamıyor. Sabırlı olmak gerek biliyorum ama yiyen iştahlı bebekler de yiyor, benimki çok iştahlı değil zaten. Ek gıda beni strese sokuyor. Bunları yaşayan anneler tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.