[silindi] Ilk dozun 16. haftaya kadar yapılması gerek, hala vaktiniz var. Aşının çok iyi saklanması gerekiyor, olur da siz alıcaksanız mutlaka termik poşet ya da kutuların içine soğuk koyarak orda muhafaza etmeniz gerek. 16. haftada yaptırırsanız ikinci doz 20. haftada olmuş olucak, geç kalmadınjz