Prensesimm2507 Kızlar bebişim 4 ay 26 günlük doğduğundan beri gözü sürekli akıyor damla kullanmıştım kullanınca geçiyor sonra tekrar başlıyor aynı durumu yaşayan varmı doktor ileriki zamanda geçer diyor bi damla yazdı yine kullansam mı
Gamze-S Prensesimm2507 bebeğinizin gözüne masaj yapın ama hiç aksatmayın günde en az 4-5 kere yapın. Benim bebeğimde de doğduğunda vardı. Ilık çayla gözündeki çapakları temizleyip hep doktorun söylediği masajı yaptım 1 aya kalmadan düzeldi çok şükür
mervedmr Prensesimm2507 Canım benim bebeğimin de öyleydi 3 aylıkken geçti. Çok damla kullandık işe yaramadı. Masajla düzeldi. Youtube dan masaj videolarına bakın düzenli olarak yapın inşallah hemen düzelir
sut_kuzusu Prensesimm2507 benim bebeğimde öyleydi pek bişey yapmadık aslında damla kullandık biraz arada masaj da yaptık ama dediğim gibi fazla değil.Zamanla geçti
Adnnar Prensesimm2507 canım bende bugun doktora goturdum ve masaj gösterdi sabah oglen aksam 5 defa yapacaksin dedi dogdugundan beri bizimde öyle masaja başlicam inşallah fayda olur
Esraabozdemir09 Günde 30 kere göz pınarına masaj yapın . Serçe parmağınızla hafif hafif aşağı yukarı bastırarak . Birkaç güne geçecektir. Göz damlaları malesef bizde işe yaramadı gezmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmamıştı 😒 ta ki bunu öneren doktorla karşılaşana kadar 😍
Aysess38 Canım anne sütü 😍mucizevi çok şeye faydası var Elhamdulillah Rabbim bizlere nice güzellikler bahşetmiş🥰 internettende araştır bak gör gözüne bi iki damla sık /sür bebeğinin ,çok faydasını görürsün Allahın izniyle