Kızlar ben hamileleikte 28 kilo aldım normal doğum diye gittim ama sezeryan oldum hamilelikte aldığım kiloları verdim ama korse çok takamadigim için göbek kaldı. Ve rahatsız oluyorum evde ip var ip atlayarak göbek eriten var mı. Gün-de ka c atladınız ve ka c kilo verdiniz