Gliss turuncu kapaklı beyaz kutudaki şampuanı mükemmeldi ama artık bulamıyorum hiç bi yerde sanırım artık üretilmiyor elseve kırmızı kullanıyorum çook uzun zamandır ama arada değiştirmek lazım saç bi süre sonra alışıp etkisizleştiriyor şampuanı. elidor mor kutu olanı kullanıyorum kokusu çok güzel Yeni çıkmış sanırım