Meyramm1 4aylik kızım ise gittim anneme 90cc du 3olcek mama dedim suyu 100cc yapmış 3bucuk ölçek mama yapms anne yapma ici yanar mama çok dedim bisey olrmu
Egelim Meyramm1 az bir fark var, bizim de bazen kaçırdığımız oluyor, anlatırsınız doğrusunu daha dikkat eder
Milaam16 Meyramm1 hiçbir sey olmaz canım için rahat olsun bu kadar sıkıntı yapma kendine bazen olabiliyor böyle seyler
Seledogukuze Bir sıkıntı olsaydı size olurdu bu zamana kadar sizi büyüten yediginize ictiginize dikkat eden anneniz siz sağ sağlım geldiyseniz bu zamana kadar bebeğinizede birşey olmaz Allah’ın izniyle.
dygcm Meyramm1 yani bilememiş demekki kadıncağız sinirlenmeyen bence bi keredir yapmış bi yanlışlık bile isteye yapmadı ya sanki
Filizz66 Meyramm1 hiç bir şey olmaz. Benim doktorumun tavsiyesi sonucu ben mamalarına 1 ölçek fazla koydum hemde 2 aylıkken sizinkisi 4 aylık ayrıca
Mom0363 Valla yine iyi beceriyorlar cc yi, ölçeği falan. 🍼 Bu başlıkta ki kızgın ifadeyi annenize yansıtmamışsınızdır umarım..
Meyramm1 Mom0363 tabikide yansitmadim annaenasi sindiremez dedim annem bilncli fazla icsin diye yapms buna kızdım unuttuğu için değil ona yansitmadim
elizabeth Meyramm1 suyunu biraz fazla koyup yarım ölçek fazla mama koymuş bişey olmaz fazla gelirse kusar en fazla kızmayın bunun için annenize
GoGirl Meyramm1 olmaz ama dogru yapsa daha iyi olur.benimde gecen esim 160 su koymus yanlislikla 120 yerine 4 kasik mama atmis devamli olmadiktan sonra bir sey olmaz