Kızlar bebeğimin süt ürünleri ve yumurta alerjik eri var testte çıkmayan bazı diğer besinlere de var gibi benim gözlemlerini göre. Bu durum da 6. Ay aşılarını yaptırmak da sıkıntı olur mu bu durumu yaşayıp alerji doktorlarının tavsiyesinşn ne olduğunu bilen arkadaşlar yardımcı olur musunuz. Biz alerji doktorumuza ulaşamıyoruz covit den ötürü raporluymuş.