Kızlar 31 günlük bebeğim var bugün 1 ay kontrolümüz vardı sarılığı hala düşmemiş doktorumuz anne sütü sarılığı olabilir 10 gün daha geçmezse testler yapıcaz dedi anne sütü sarılığı yaşayan var mı nasıl geçiyor tedirgin olduk geçmeme gibi durumu oluyor mu sütten mi kesmem gerekiyor geçemesi için net baktım uzun sürerse tehlikeli olabilir diyor doktor 10 gün daha bekleyelim dedi anlamadım