Smyye280 Kızlar 15 günlük bebeğim var 2 gundur hıc uyumuyor sancı damlası hersey kullandık garıp garıp sesler cıkarıyo mızırdanıyo uykuya dalamıyo bu donemde normal mıdır aynı seyı yaşayan var mı😔
theAna Smyye280 bebekler adapte olamıyor hemen böyle sorunlar oluyor sanırım. Oğlum bir aylık olana kadar böyle sorunlar yaşadık. 40 günlük oldu alıştı artık düzene giriyor zamanla. Karnına havlu ısıtıp koyun sancısı vardır belki. Öyle uyuyordu oğlum belki işe yarar sizde de 🤷🏻♀️
Ayseksii l yabancılama durumu içindedir anne karnındaymış gibi hissetsin diye. Kundak yapın kucağınıza alın bol bol. Birde fön makinesi gibi sesler yardımcı oluyor uyumasına.