Merhabalar, bebeğim 8,5 aylık geceleri sık uyanıyor. Emzirip uyutuyorum. Dikkat ettim de hepsinde baya baya emiyor. Bu durumda açlıktan uyanıyor diyebilir miyiz? Alışkanlıktan değil? Gece beslenmesini azaltmayı düşünüyordum belki bu kadar çok kalkmaz diye ama böyle lıkır lıkır emince kararsız kaldım. 9 da yatıyor en son 7de yemek yediriyorum genelde. Tok karınla sabaha kadar uyuyabilir deniliyordu kafalar karışık 🤔