Ela3009
Teşekkür ederim ❤️
hayır bitti 37. Haftanın sonuna kadar çalıştım ve sonra izne ayrıldım. 2 hafta sonra da doğum yaptım.
edevlette bi ödeme gozukuyor emzirme ve analık diye yatmış ama biz çalışanlar 4 aylık ödeme alıyoruz ya toplu o nasıl oluyor başvurmam gerekiyor mu bilemedim analık geçici iş goremezlik raporu da muhasebeye vermiştik