Kızlar selam,
Kızıma son 3 aydır Prima Külot bez alıyordum. Önce premium care olanını aldım ama poposu hafif kızarınca aktif bebek olanına geçtim. Bu bezde herhangi bir kızarıklık sorunu olmadı sadece çiş yaptığında beze dokunduğunuz zaman resmen eliniz ıslanıyor. Yani nasıl anlatayım, ıslaklık hissini bezin dışından bile alıyorsunuz. Bodysinin çıt kısmı bile nemli gibi oluyor. Bi de indirimde bile neredeyse 200₺ veriyoruz beze. Ben de sleepy denemeye karar verdim. Kalıplarının küçük olduğunu okumuştum burda, cırtlı bezini kullanmıştım o bile kalıp olarak primaya göre küçüktü. Şimdi külot bezi için cırtlıdan bile küçük kalıplı diyorlar.
Kullanan varsa beni bilgilendirebilir mi? Primada 6 numara alıyordum rahat olsun diye, 5 alsam o da olurdu yani. Bi de pişik, kızarıklık, mantar gibi sorunlar yaşadınız mı? Gece bezi olarakta kullandınız mı? Sızma oldu mu? Cevaplar için şimdiden teşekkürler🙏