8.5 ayligiz donuyoruz ama canımız isterse arada baybay alkış yapıyoruz.ek gıdayla aramiz iyi ek gıda +mama besleniyoruz ama kabızlık sorunumuz var sürekli ikiniyor ☹️ alt 2 dişimiz geçen ay çıktı bu haftada üst 2dis patladı.yerde yüz üstü durmayı sevmiyor emeklemeye gayretide yok o yüzden tam bir kucak bebesi 😂.ayağa kaldırdınca sıralıyor kollarından tutunca adım atmaya çalışıyor