Bebeğimin alttan iki dişi bir ay önce çıkmıştı şimdi üstten çıkıyor ama daha hiç beyazlık yok tam tersi morluk var ve bu sefer çok huysuz ve ağlıyor. Bu normal mi? Diş etleri acıdığı ve şiş olduğu için beni de emmeyi bıraktı ek gıdayla devam ediyoruz şuan çok moralim bozuk 😢 bunu yaşayıp sonra düzelen var mı morale çok ihtiyacım var…