Kivircik merhaba. Ben 6.5 ayda kestim. Emzik ve sallamayla. Memeyi kesmek sallamayı kesmekten daha zor diye sallamaya sığındım. 11. ayda da sallamayı kestim. Her ikisi de max bir hafta sürdü. Pışpışladım kalktıkça geri yatırıp sessiz tonda hadi kızım uyku vakti dedim. Bin kere dikildi. Zaman zaman ağladı,iradeli olmak gerekiyor. Öylelikle öğrendi. 18 ayda da emziği kestim.