Merhaba anneler.. Happy momdan sonra öyle garip geldi ki… aranıza yeni katıldım 10 günlük taze anneyim, sütüm ilk günler iyidi hem emziriyor hemde sağıyordum göğsüm sertti şu 3 -4 gündür sert değil doktor bebek doyuyor diyor ama ben arttırmak için bestlak damla komposto kullanıyorum… bir de emziren anne çayı alacağım. Hangi marka önerirsiniz ? Memnun kaldığınız? Ben humana kullanmıştım geçen sene ama başka markalardan da memnun olan anneler varmış. Şimdiden teşekkür ederim kızlar… Daha nice postlara 🥰🥰