Kızlar doğumdan sonra 60. Günüm hala kanamam geliyor hergün … doktoruma gittim ultrasondan bakti bi sknti yok dedi,agri kesici yazmisti onu kullanmami soyledi. Kullandim o ara biraz azaldi ama yine az az lekelenme vardi. Agri kesiciyi biraktim suan yine hergun kanamam oluyor… doktoruma tekrar sordum kisiden kisiye degiseblcegni 60 gunu biraz gecedebilir dedi. Ama benim aklim dan cikmiyor . Birazdaha beklemelimiyim ? Benim gibi 60 gun ve daha fazla süren anne oldu mu ?
Teşekkür ederim…