Sevgili Anneler,
ben uyku konusunu zamanında çok takmış, sonra kabullenmiş sonra tekrar delirip araştırıp okumuş sonra bir türlü cesaret edemeyip geri vazgeçmiş hiç denememiş bir anneyim. Çünkü hep ya diş çıkarma ya atak zamanı oluyor çocuğun eğitimi versemde bozulacağını düşünüp hep kaçtm. Belki de zor geldiği için bahaneler uydurdum bilemiyorum. Ama şimdi burada bi kaç yazı okuyunca tekrar uyku kitaplarını ele aldım ve bukez enazından denemeye karar verdim. Başarılı olurmuyum bilemiyorum ama denemek istiyorum. Yaşına girmeden belki uyumayıda öğretebilirim çocuğuma. ( dün gece tam 7 defa uyandı ve uyumakta çok zorlandı) bu kararı bugün aldım kısmetse başlayacağım artık yarın itibari ile. Bu yolda deneyimi olan başarılı olmuş anneler var ise desteklerini bekliyorum 🙏🏽 🌸