Linaduygu06 51 günlük bi kızım var bugün göz muanesi vardı göz arkasında kanama var takip edelim 1 ay sonra gel denildi muhtemelen doğum esnasında olmuş dedi başına gelen var mı çok aşırı üzüldüm korktum 😞
Cigdemino inşallah ciddi bir şey değildir 🤲 yaşayan bilen birile yorum yapar umarım ve içiniz bir nebze rahatlar 🌸