Yenianne0606 Kızlar ya 3. Ayımıza girdik bu kız halaa emdikten sonra kendi gaz çıkarmıyo yarım saat uğraşıyorum çıkartıyo ama aynı anda kusuyo veya hiç çıkartamıyo devamlı kusuyo nasıl yapıcaz ne zaman emzirip yatağına bırakabilicem uğraşmadan
Fdme Yenianne0606 bebeginde reflu olablr doktara goster bir kendi kendne ckartmasnida 6.aya kadar bekledum ben ama her bebek farkli tabi
Murphyninannesi Yenianne0606 benim kızım da böyleydi hiç gazını Çıkarmak icin uğraşmadım özellikle geceleri emzirip yatırdım her bebekte olduğu kadar gaz sorunumuz oldu ama 4 aya girince gaz sorunu kalktı kendi cıkarıyor gazını kusmamız her emmeden sonra az az hala devam ediyor ama evet her bebek farklı siz yine de doktorunuzla görüşseniz en iyisi bu olur :) sağlıklı günleri olsun bebişin ☺️
Yenianne0606 seymaaras hayır yok emdikten sonra geğirmeyince kusuyor sadece. Yani geğirdiği an rahatız. Kendi kendine yapmaya başlıcak demişlerdi. Ben mi abartıyorum acaba emzirirken bazen uyuyo gazını çıkartıcam diye uyandırıyorum artık yapmasam direkt yatağına mı koysam diyorum
Yenianne0606 Fdme umarım yoktur reflü devamlı ve fışkırarak kusma diye biliyorum ama tabi belli olmaz .
seymaaras Yenianne0606 Hmmm üstten çıkartamayınca kusuyor demek ki. Ama bunu da ilk defa duydum ne yalan söyleyeyim. Bence bir kere deneyin. Uyandırmayın. Bir şey olmaz. Bakalım nasıl olacak.
Yenianne0606 Wolverine umutla 3. Ayı bekliyodum aslında neysee çocuğumun canı sağolsun napalım biraz daha devam edicez :)
Wolverine Yenianne0606 yalan o 3 aylar 40 i çıksın geçer 3 aylık olsun biter 6 aylık olunca durur diye diye 9 buçuk ay geçti 🤷🏻♀️ Seni üzmek istemem ama buralar fırtınalı 👻👻
Yenianne0606 Wolverine evet bunu annelerden devamlı duyuyorum napalım artık bi gün büyücekler zaten o zaman da bu günlerini özlicez sanırım azıcık kucağıma gelse keşke diyen anneler görüyorum😊
Wolverine Yenianne0606 ya evet bence de 🤗 canları sağolsun yavrularımızın. Bu günler geçecek ama hiç geri gelmicek ❣️ kıymetli