Deletedmom_26 Mother_ 1 fıs yeterli üzerinde fısfıs takılıdır zaten damlalikla uğraşmayın siz bilirsiniz tabi 3 damla
Mother_ yagmur41 yok çok şükür bise olmadı bu gibi şeyler olmadı yani zaten arada unutuyordum vermeyi
Basakimo Mother_ 2 yaşa kadar tabi devam ama siz fazla doz almışsınız. Fazla doz vücuttan atılmıyor. Ondan sebep dr bir süre d vitamini vermeyi durdurabilir. Tabi siz bilirsiniz
Aymel Mother_ en iyi doktorunuz bilir ama 1000liği ben kendim için kullanıyorum şuan çocuğuma 400lğk veriyorum bi sorun doktorunuza derim
Arya_2008 Mother_ iyi akşamlar bizimde eczacı bize yanlış olan d vitaminini vermiş benim de ilk çocuk olduğu için bilgim yoktu 1000 li olanı 4.5 ay kullanmışız siz doktora gittiniz mi herhangi bir yan etkisi olmuş muydu
Julijuli Mother_ 1000 çok fazla.oceanın danışma hattını aramıştım kesinlikle vermeyin demişti.ama yavrunuzun bıngıldagı hala açıksa sorun olmaz sanırım 400 e geçin günde 3 damla verirsiniz.
Arya_2008 Mother_ kendi doktorumuza sorduk hastaneye getirip testlerine bakalım dedi ve üç ay d vitamini vermeyin dedi Cuma için randevu aldık