Gokcen_26 Merhaba bu damlaya ne kadar sure devm etmem gerek. Uc aydr kullandm ama devm etmeli miyim bilemedm .
Anaogul Gokcen_26 ben 4 . Ayda bırakmıştım bebeğin durumuna göre eğer kendi kendine gaz çıkartıyorsa birakabilirsin ama gazlı bı bebekse devam et
Anaogul Gokcen_26 biz bu damlayı tek kullanmadık yanında nurse harveys gaz damlası kullanmıştım biogaia bağırsak florasını düzenlemeye yardımcı yani biraz daha kullan istersen ama dediğim gibi tek başına etki etmez öyle biliyorum