Erva2010 aşı sırasında kıyamet koptu nefessiz kalana kadar ağladı 3 iğne yaptılar çünkü 2 koldan 1 bacaktan koldan yapılan çok acıtmadı ama bacağından yapılan iğne bildiğin kocaman iğneyi normal şırınga gibide değil kocaman iğneyi dik bi şekilde soktular bebeğimin bacağına çok ağladı okadar çok ağladıki dayanamadım bende ağladım içim yandı böyle aşıdan sonra uyudu şükür rahatsız değildi ama ateşi 37.5 lerdeydi hep çay kaşığı kadar calpol verdim 2-3 kez 2 gün sğrdğ ateşi ama başka rahatsızlığı yoktu çok şükür uyudu emdi