35 günlük oğlum var, normalde 2-3 saate 1 emer, 10 dk bir memeden emdiği zaman ona yeterdi. Kilosu falanda gayet yerinde. Ama son 3-4 gündür sürekli emmek istiyor neredeyse saatte 1 emiyor ve 20 dk nin üzerinde emiyor. Zaten gazlı bir bebek sırt üstü yatarken ikinip duruyordu ama şimdi sırt üstü yatirsakta 5 dk sonra uyanıyor. Hep yüz üstü yatmak istiyor ama onda da uyanıyor. Gündüz uyurdu 2-3 saatte bir şimdi onlarda yok. 1 kere uyursa duaciyim. Napicam bilmiyorum. 5. Hafta atağı bu mu oluyo.