Gzemx Merhaba, emzirme danışmanlıgı almadım, ancak okudum da okudum. 1.cisi eger bebeğinizi aktif emziriyorsanız gün içinde ekstra sagıma gerek yok. Emzirme aralıklarınızı cok acmadan sık sık emzirin yani bebek her talebinde emzirirseniz işe yarar. Her kadının meme iç yapısı farklı. dokular üzüm salkımı gibi ve kiminde daha cok üzüm var kimin de daha az. Bu üzümler de süt tutan dokular, hacimsel olarak kiminin 30 cc kiminin 60 cc cıkması bundan kaynaklanıyor. Sütüm az demeden 2 Saatte bir yerine 1 saatte bir emzirmek önemli bu gibi durumlarda. Sadece eger aktif emziriyorsanız bebek her emişinden sonra 10 dk iki göğsünüzü de iyice boşaltın ve emzirme aralıgınızı 10 dk öne çekin. Böylelikle arz talep dengeniz yeniden oluşur. Şeker salınımızı kontrol edin( ani şeker salınımı süt üretimini negatif etkiler. Öğün atlamayın ve ara öğün yapın. Akdeniz tipi beslenme gibi dengeli , bol lifli, bol su içerek ve iyi uyuyarak iyi olacaktır.