Spinal sezaryan ile doğum yapalı 26 gün oldu. Dikişlerim hala çok acıyor ağrı kesicilerimin saatine az kala iyice şiddetleniyo ağrılarım. Ayrıca dikişlerden sarı sıvı aktığı için doktoruma gitmiştim onun için antibiyotik verdi iltihap kurutucu. Onu da kullanıyorum fakat asıl dikiş acılarım çok fena. Ağrı kesicilerde sütümü etkiliyo bebeğimin uykusunu etkiliyo ama almazsam ağrıdan duramam. Çok beceriksizce bir ameliyat mı geçirdim ben ya neden böyle. Hiç acı çekmeyip 3 günde normale dönenler nasıl döndü