Selintosh Kızlar bebeğim bugün 25 günlük oldu.Sütüm çok geç geldiği için ilk günlerden beri mama destekli ilerledik, şimdi sütüm var ama bebeğim doymuyor sürekli ağlıyor.Göğsümü sıktığımda bir damla süt geliyorsa 3 damla su geliyor. Bunu yaşayan var mı? Sütüm doyurucu olsun koyulaşsın diye ne yapmalıyım??
Keziban Selintosh canım süt ve son süt diye ikiye ayrılır ön süt bebeğinin su ihtiyacını karşılar ve açık renk olur son süt ise biraz daha koyu renk olur ve bebeğinin kilo almasını sağlar zaten sapsarı bi renkte de olmaz. Bebeğin bi göğsünü tam boşaltmadan emmeyi bıraktıysa tekrar emzirmeye o memeden başla ki yağlı süte ulaşsın hem sen de göğsünü boşaltmış olursun
Heyanne Selintosh ınstagramda emzirenanne diye bir hesap var onu takip etmeni öneririm sulu da olsa yağlı da olsa anne sütü çok kıymetli bide doymadigina emin misin ağlama nedeni gaz vs olabilir
Keziban Selintosh kaldı ki kaliteli süt diye bi olay yoktur et yiyen annenin sutude aynı yemeyeninde. En basiti afrikalı kadınlar bile pek bisey yiyemeden bebeklerini emzirerek büyütüyorlar.
Selintosh Heyanne doymadığına çok eminim aç olduğunda ağzını kuş yavrusu gibi açıp kafasını sağa sola sallayarak meme arıyor ve bunu emzirdikten 5 dakika sonra yapmaya başlıyor ama mama emdiğinde bu hareketler yok direkt uykuya dalıyor yavrum.
bebegimomer Selintosh Anne sütü her halükarda kıymetlidir, siz emzirmeye devam edin. Bir arkadaşıma doktoru bol bol kuru yemiş, yeşillik, bakliyat, et falan ye demişti sütünün daha kaliteli olması için. Siz de bunları deneyebilirsiniz. 👍
Zeynepeymen Selintosh sütünüzün kalitesini artırack yiyeckler yiyin sütünüz yağlansın.Dibindeki sütüde emzırmeye calısın