minniegibi-amadegil Bu sorun bir bend emi anlamıyorum. Çok sinirli bir bebeğim bar. Çok yıpranıyorum. Kronolojik ayına göre 8 aylık bir bebek. Bu zamanlarda normal mi ya da gen olarak sinir mi işledi 😐
Dilekmh minniegibi-amadegil 10 aylık kızım resmen doğduğundan beri sinirli geliyor bana bide ellerini açarak kızıyor etrafa nerden gördü hiçbir fikrimiz yok. Ben tamamen içgüdüsel olduğunu düşünüyorum aksi imkansız
Nurtalib minniegibi-amadegil evet benimkiler de sinirli canm daha yasiniz kac başınız kac derim yumruklarını sikar resmen 16 ayliklar
Erva-mm minniegibi-amadegil kızım sinirinde yanına yaklasilmiyo 10 aylık herşey iiihhh ihhh sinirlendin başar feryati
F-Betul minniegibi-amadegil 🙋🏻♀️ Kızım öyle, bağırıyor kollarını kaldırarak kendini sıkıyor, ağlıyor özellikle ilgilenemediğimiz zamanlarda ( 6 aylık olacak )
minniegibi-amadegil Dilekmh Nurtalib Erva-mm ya beni cıracak neredeyse aklım almıyor. Evde kavga gürültü de yok bağırış çağırış hiç yok. Kimseyi de görmüyor ki örnek alsın diyeyim. Sizde de aynı durum olduğuna göre demek ki genel bir durum 😢