Sevdem Merhabalar, bebeğim 2 aylık doktorumuz rota virüs 3 doz olan aşıyı önerdi. Ama etrafımdaki herkes 2 doz yaptırmış. Sizler hangisini yaptırdınız farkı nedir, bilgi verebilir misiniz
Ef24 Rotateq koruyuculuğu %90 rotarix %85 bir de bu aşının alerji yapabilme gibi yan etkisi olabiliyormuş bu rotateq de daha yüksek çok bir fark yok aslında yani ikisi arasında biz de 2 doz olanın ilk dozunu geçen hafta yaptık
Sevdem Ef24 doktorumuz ve sağlık ocağı ebesi 3 doz olanı önerdi ama kararsız kaldım. Teşekkür ederim ☺️ peki ateş vs. Yapıyo mu?
Mysunshines17 Sevdem Biz 2 doz yaptırdık ki onda bile fena huysuzluk , iştahsızlık,uykus odunu yaşadık
SeverusSnape Sevdem doktorunuz hangisini öneriyorsa onu yaptırın bence. Kızım 2 doz olmuştu çünkü doktoru onu uygun gördü.
mervedmr Sevdem Bizim bir doktorumuz 3 doz olanı diğer doktor 2 doz olanı önerdi. Ben 2 dozlu olanı yaptım. Zaten aşıdan sonra ishal vs yaşıyor 3 kere yaşamasın diye düşündüm.
Derinmevzu20 Sevdem biz de 3 doz olanı yaptık. Doktorumuz 3 doz olanın daha kapsamlı olduğunu ve 6 hastalığa karşı bağışıklık sağlıyor dedi. İlk doğduğunda açıklamıştı Kasım 15, Ocak 15 ve Mart 15 de dozları yaptıracağız.
Pelin55 Sevdem ikiside ayni kizimda da oglumda da rotateg yaptirdim sadece 3 dozluk olan bir tik daha koruyuculuga sahip