hankardeslerr mihrosum Bende saat 2de gitcem, bu aşılardan çok korkuyorum ya oğlum çok huysuzlaşıyo 🤱
Cennet-Kokulum mihrosum iyi geçti çok şükür biraz ağrısı oldu calpol verdim sonra geçti korkma ateş falan yapmıyor sadece aşı yeri ağrır oda normal şimdiden geçmiş olsun minnoşa ❤️☺️
mihrosum Purple13 canım hemen sen ara. Kızım 3 Aralık dogumlu haftalardır arıyorlar. Kızım amıp oldu ondan gec goturdum
Dmt-01 mihrosum iki kol bir bacaktan yapıldı bize aşı kollara yapılırken hiç ağlamadı bacağa yapılırken ağladı biraz sonra ebeye döndü kızdı küçük hanım🤣arabaya bindik eve gelene kadar uyudu hemen gecede rahat uyudu ateş huysuzluk yapmadı bizde ama çocuktan çocuga değişiyodur hiçbi aşı bizde huysuzluk ateş filan yapmadı
mihrosum Zuhal1414 ikranur8 Ef24 Bebegim_28 Dmt-01 valla benım kızım saglık ocagını inletti. Bekleyen bebeklerde korktu agladı. Cok ama cok agladı. 3 asi yapıldı. Normalde suncıcegınyok deniliyordu ama varmıs anlamsdım
Bebegim_28 mihrosum hiç bir problem yaşamadık çok şükür 10 gün önce oldu ama ben akşam her ihtimale karşı bir çay kaşığı calpol verdim
Ef24 Ay aşısının yan etkisi yok yani ateş yükselmesi uyku eğilimi huzursuzluk vs gibi. Belki yapılırken canı acırsa ağlar o kadar merak etmeyin
ikranur8 4 gün önce yaptırdık 1 yaş aşısı bizde de hiç Bi etki yapmadı maşallah diyelim sadece Bi ara Bi huysuzluk oldu o zamn rahat uyusun diye ağrı kesici verdim küçük hanım yürüyor çünkü bacakları ağrıdı diye düşündüm inşallah sıkıntısız atlatırsınız
Dln49 mihrosum biz 1 yaş aşısını yaptıramadık zatürre ve su çiçeği aşıları yokmuş gelecek biz haber veririz dediler iki hafta oldu arıyorum bilgi Vereceğiz diyorlar arayıp bilgi verdikleri de yok
mariecurie20 Dln49 geçen ay ben de oral palio yu yaptıramadım yok dediler. Doktorunu aradım 3 ay içinde yapılabilir dedi öyle rahatladım 2 hafta sonra aşı geldi yaptılar. Doktoruyla bi görüşün geç yapılsa sıkıntı olur mu diye. Bu aralar aşı da sıkıntı var sanırım
Dmt-01 mihrosum geçmiş olsun bizimki normaldede pek ağlamaz canı tatlı değildir düşer kafasını çarpar eder ağlmaz kolay kolay oyüzden fazla ağlamadı aşı olurkende bizede hepsi yapıldı bende sormuştum su çiçeği aşısı yok deniliyodu diyede çok az sayıda geldi demişti ebe
ikranur8 mihrosum bizede üç aşı yapıldı su çiçeği aşısı bazı sağlık ocaklarında yok bazılarında varmış hatta gelirse 1.5 yaşa kadar yapılacak diye duymuştum benim kızım çok ağlamadı sadece iğne girdikten sonra biraz ağladı ama çabuk sakinleşti
Angars mihrosum yaa gercekten mi 😟😟 hemen kucagina almadın mi bizim onda hic aglamamisti 3. Ayda 4. Ayds cok agladi 😢
Purple13 mihrosum hep arıyorlardı aramayınca acaba vakti mi var dedim salı yada perşembe açılıyor burda aşılar aramazlarsa arıcam