Az once bir doktorla görüştüm oğlumun gelişimi yle ilgili setler söyledim cok konusmak istemediğini belirttim 20jelime si var hayvan sesleri hariç ve bazı kelimeleri bir defa soyluyor bidaha demiyor henüz iki kelimelik cümlede kurmuyor. Doktorda kelimesi az deyince korkmaya basladım. Söylediği kelimelerde anne baba mama meme dede anane amca bebek attım ninni eskici dembaba gitti emir abi aba yusufa pupuf muza mu suya hüp diyor. Me mö hav hav miyav uuuuu vız aiı gıt gıt gıdak falan diyor. Sarkı soyluyor eya eya diye. Sar makarayı yapıyor ta ta ta diyor. Bilemedim sizin beklersiniz başladım konuşmaya