zayce35- Ablalarım lütfen yardımcı olun ben dün test yaptırdım suan pozitif olduğunu öğrendim.8 aylık bebeğim var napıcam 😔 koku kaybım var hep maskesizdim ve emziriyorum
Balkizlarim zayce35- bol bol su iç c vitamini ye kelle paça çorbası ıhlamur iç bol bol. Geçmiş olsun 🙏