Bugdu damlamirhat bende 5 kullanıyorum o bile sıkmaya basladı 5aylıktan beri 5 kullanıyorum markaya görede fark ediyomu acaba
Bugdu Canevlatlarim95 allah allah biz 5 kullanıyoz o bile dar gelmeye basladı markadanmı anlamadım herkes 3 4 demiş🙃
kaganege Şuan 3 numara kullanıyoruz evde 60 lı paket var daha o bitince 4″e gecicem ufak ufak küçük gelmeye basladi
Zeynepalya_ve_annesi Bugdu 3 no kullanıyordum 9 aylıkken 4 noya geçtim yanlış hatırlamıyorsam şuan 15,5 aylık elimdeki 4 no bitsin 5 alcam bacak arası kısalıyor oda o bölgeye yapışıyor rahatsız ediyor
Bugdu Zeynepalya_ve_annesi hangi marka canım biz 5 aylıkken 5 e gectik suan 6 aylık oda dar geliyor🙃🙃 anlamadım
damlamirhat Bugdu ben molfix külot bez kullanıyorum biraz sıkıyor artık 5e geçicem bitince kilosu kaç bebeğinin ?
vilnius Bugdu 3 numara . 11 aylığız 4 numara kullanıyoruz . Yanındaki kg ibaresini dikkate almak yeterli bence
Zeynepalya_ve_annesi Bugdu paddlers kullanıyorum bu ara canbebe aldım indirimdeydi 112 adet 50 tl ye almıştım ölçüleri gayet iyi taşırma falanda yapmıyor