Aysduha ben bastan beri mama veriyorum simdi 14 aylik olacak sabah uyaninca 1. Mama ogle uykusundan once 2. Mama bide yatmadan once toplam 3 kwre veriyorum. Geri kalan zamanlarda yemek veriyorum cok istahli yemiyor ama binbir taklayla karnini doyuruyorum cunku ac olunca durmuyor hep mizmiz mama versem de 1 saat idare ediyor doyurmadigi icin.. eger anne sütü yoksa 2 yasina kadar yemek yese de yemese de mama verin bence